środa, 11 listopada 2009

Kolejne zakupki w antidote ^^

No i już kolejne zakupki w Antidote :P No coo ?! Nie mogłam się powstrzymać ! Po prostu przelałam sobie kasę z jednego konta na drugie. !. :D Ale najpierw : "błąd techniczy stardoll". Był on przez 5 min. ale nie taki straszny. No więc chciałam kupić bluzkę w Antidote razem z krawatem, i nie mogłam. Czemu? Sami zobaczcie:
A później kupiłam, i dostałąm to:Chyba, jak doładuję sobie SD dzisiaj, to będzie moje ostatnie doładowanie w listopadzie. Tyle już w tym listopadzie wydałam, że szok. No, może później sobie doładuję... ale przysięgam, gdy Antidote się skończy, będę oszczędzać ! Pff <3 xDD
___
Póki będzie Antidote, będę z Wami NA BIEŻĄCO :PP

1 komentarz:

  1. Jak przelałaś z 1 konta na 2 ?
    ...
    A mi nadal żal kupić Antidote i stracić te sd..
    ;/

    OdpowiedzUsuń