środa, 11 listopada 2009

Nowe Antidote !!!

Nowe Antidote JUŻ JEST! Ja dzisiaj normalnie doładowuję konto, i się obkupuję. Szkoda tylko, że wydałam całą kasę (280 sd!) na bzdety ;// Dziś się doładowuję! Jak się uda, to dwa razy, i jutro (jak jeszcze z Antidote coś będzie). Kupuję na 'ślepca' jak to się mówi. NIEE! Wczoraj doładowywałam, i jeszcze dzisiaj nie mogę. Nie przeżyję normalnie! A oto i sklep:No i moja paczuszka (nie pomyślałam, i jedną już otworzyłam. Ale później paszuczek będzie więcej, chyba że wszystko wykupią^^):

Mówię Wam, ja nie przeżyję ^^. Oto moje ciuszki:
I kto teraz powie, że stardoll nie jest super!?! <3 ...

3 komentarze:

  1. no fajne ,fajne
    Ale poprzednia kolekcja Antidote była lepsza ;/
    Chciałam sobie kupić sukienkę za 100 tą czarną,ale trochę żal mi wydawać kaski ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, mi też żal, ale jednak wydaję - WIESZ ILE POTEM (JAK TO BĘDZIE MOŻNA SPRZEDAWAĆ) ZA TO ZAROBISZ? :p

    OdpowiedzUsuń