środa, 18 listopada 2009

OH JEAH!

Wow! Nie musiałam długo czekać! JUŻ MAM TORBĘ OD GUCCIEGO! Rajuu :) Nie pokażę Wam na obrazku, bo zaraz zaczyna się Przystań. A po przystani może z karolą oglądnę cdn. Plotkary? Niewiem -__- Raczej nie, bo w chorobie, to tak nie wolno XD
No więc wchodzicie przez niemiecką bramkę: www.4proxy.de
Wpisujecie to:
http://stardoll.com/contest/view.php?id=180
(PAMIĘTAJCIE O HTTP! Bez tego nie mogłam się zalogować, ale nie jestem pewna, czy to wina WŁAŚNIE TEGO)
Logujecie się
Wypełniacie QUIZ... i gotowe! Torba i krótkie spodenki czekają na Was przy szafie ;P
Jestem hepi, że to mam !^
Jeszcze dziś ten kod zrealizuje na kontach: _D_K_N_Y_ (cena wywoławcza konta: 100 sd dla mrs-paula!) oraz na GalaretkaPL (też będzie do sprzedania!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz