sobota, 14 listopada 2009

SZOK! Chiński stardoll...

Ja i moje koleżanki, postanowiłyśmy założyć sobie konto na Chińskim stardollu. Nic z tego nie będzie, bo trzeba podać telefon (darmowe SS), ale za to próbowałam! I przeżyłam szok ! Patrzcie na to:I chyba CIĄGLE aktywne LE !!! Patrzcie:
Nie robiłam z tego wielkiego halo, bo równie dobrze może to być tylko dla niezalogowanych. Jak ktoś ma konto na Chińskim stardollu, niech powie. Ale jeszcze bardziej zdziwiło mnie to:

Dwie takie same sukienki - jedna po 11 sd, ze Stardoll Archiwe, a druga po 25 sd w jakimś chińskim sklepie. ROZUMIECIE!? TA SAMA SUKIENKA - CHYBA VAMPIRE TUBE DRESS W INNYCH CENACH! Ja taką kiedys tam kupiłam, na Polskim stardollu. Jest w mojej szafie :P I właśnie ZNÓW coś odkryłam :PP Patrzcie:
Wszystko z KOHLS'A PO 0 SD !!! Kapujecie!? Jeszcze się zastanawiam, czy to aby na pewno nie dlatego, że jestem nie zalogowana. Chciałabym to sprawdzić... dlatego jeśli masz konto na Chińskim stardollu, proszę, sprawdź to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz